Vol! Groot Hertoginnelaan bij Stadhouderslaan
Kneuterdijk
Prinsjesdag 1954
Prins Mauritslaan
Ombouwers 100 en 90 halen spitsaanhangrijtuigen van lijn 1 op
Kneuterdijk
Prinsjesdag 1954
Doornstraat
Lijn 1: 822 + 155, een ongebruikelijke combinatie voor lijn 1
Beginpunt Prins Mauritslaan
Bevrijdingsdag 1955
Statenplein
Lijn 1: 285! Reden: Lijn 11 reed met 17(!) 800en!
Stadhouderslaan
Tekort aan 800en door veel extra's op lijn 11
Spitsextra lijn 10 neemt spitsaanhangrijtuig van lijn 1 mee naar remise Scheveningen
Frankenslag
92 brengt 567 + 558 + 556 naar Prins Mauritslaan voor lijn 1
Statenlaan bij Frederik Hendriklaan
Lange Vijverberg bij Kneuterdijk
Lange Voorhout met Kloosterkerk
Waldeck Pyrmontkade / Groot Hertoginnelaan / Stadhouderslaan
Prins Mauritslaan met instructierijden buslijn 1!
Weimarstraat bij Valkenboskade
Waldeck Pyrmontkade / Weimarstraat
Torenstraat bij Grote Kerk
Prinsessewal bij Piet Heinplein
Kerkplein met stadhuis, beginpunt lijn 2
Laan van Meerdervoort bij Thorbeckelaan. Laatste dag van exploitatie: 7 december 1963
Prinsessegracht
Het koersbord MIENT was in 1953 niet meer zo bij de tijd!
Appelstraat, beginpunt lijn 5
Na een zeer lang dienstverband ging deze bestuurder in 1950 met pensioen. Dit was na zijn laatste rit!
Mauritskade bij Alexanderstraat
Dr. Kuyperstraat bij Prinsessegracht
Van Diemenstraat bij Elandstraat
Scheveningseveer
Spitsritten met dubbel aanhang
Prinsessegracht bij Bosbrug
Spitsritten met dubbel aanhang
Prinsessegracht bij Bosbrug
Eén dubbel stel in de spits - tweede helft jaren '50
Hogewal bij Piet Heinplein
Hogewal bij Piet Heinplein
Prinsessegracht, beginpunt
Piet Heinplein met Anna Pauwlonastraat
Piet Heinplein met Hogewal
Appelstraat, beginpunt
Doordat veel motorrijtuigen niet bestand bleken tegen de extreme winterse omstandigheden van begin 1963 kwam de laatste ombouwer weer in dienst!
Prinsessegracht bij Bosbrug
Waldeck Pyrmontkade / Weimarstraat
Appelstraat eindpunt, laatste dag tramlijn 5, zaterdag 7 december 1963
Valkenboslaan bij Edisonstraat
Plein 1813, tijdelijk eindpunt. Prinsjesdag
Brug Groot Hertoginnelaan / Suezkade
Valkenboslaan met Weimarstraat
Plein 1813
In de Siberische februari 1956 reed in de ochtendspits een 800 + 900 of 750 een extra slag!
Rijnstraat
In de Siberische februari 1956 reed in de ochtendspits een 800 + 900 of 750 een extra slag!
Zuiderparklaan, beginpunt
Aansluitende buslijn 36 naar de nieuwe wijk Morgenstond
Frederik Hendriklaan, inrukker naar Scheveningen
Alexanderstraat, stroomstoring in centrum
Valkenboslaan bij Loosduinseweg
Tournooiveld, kort voor opheffing lijn 15; de 814 heeft al een nieuwe lijnfilm
Groot Hertoginnelaan bij Metropole
Tournooiveld
Laatste dag tramlijn 15 en de motorwagen die de laatste rit zou rijden